سرا های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از فردا، 8 اسفند تعطیل می شوند

به گزارش بارازعلی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: سرا های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا از 8 اسفندماه تعطیل می شوند.

سرا های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از فردا، 8 اسفند تعطیل می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های کالج در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

علیرضا قدردان مشهدی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد تعطیلی سرا های دانشجویی گفت: با توجه به دستورالعمل استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی و به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، سرا های دانشجویی این دانشگاه، تعطیل می گردد.

قدردان مشهدی اضافه نمود: بر این اساس، از دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درخواست داریم تا حداکثر ظهر فردا، 8 اسفندماه نسبت به تخلیه سرا های دانشجویی اقدام نمایند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ابراز کرد: زمان بازگشایی تمامی سرا های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1037

به "سرا های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از فردا، 8 اسفند تعطیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرا های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از فردا، 8 اسفند تعطیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید