عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد

به گزارش بارازعلی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از عملیات ضربتی دستگیری عامل اصلی راه بندان یکی از خیابان ها و آتش زدن اتوبوس شرکت واحد در حوادث اخیر اطلاع داد.

عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد

با گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا خدادوست گفت: به دنبال ایجاد اغتشاشات و آشوب های خیابانی به بهانه افزایش قیمت بنزین و تعرض به اماکن و اموال عمومی، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی این گونه اقدامات در دستور کار ویژه پلیس نهاده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه نمود: در همین رابطه با کوشش شبانه روزی مأموران، انجام کار های ویژه اطلاعاتی و پلیسی و جمع آوری مدارک و مستندات از ایجاد اغتشاش توسط افراد شرور خاتمه هویت یکی از عاملان اصلی راه بندان یکی از خیابان ها و آتش زدن اتوبوس شرکت واحد مورد شناسایی نهاده شد.

وی گفت: با معین شدن هویت این فرد، مأموران طی یک عملیات ویژه و ضربتی با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

خدادوست گفت: متهم که 26 سال سن دارد در مواجهه با اسناد و مدارک متقن پلیس صراحتاً به اعمال بزه انتسابی خود اقرار کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 794

به "عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید