وزیر جهاد کشاورزی به ایتالیا می رود

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران:وزیر جهاد کشاورزی در راس یک هیئت عالی رتبه به ایتالیا سفر می نماید.

وزیر جهاد کشاورزی به ایتالیا می رود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نشست وزیران کشاورزی در شهر میلان و با موضوع سه موضوع کشاورزی، غذا و توسعه، غذا و فرهنگ و کشاورزی و امنیت غذایی برگزار خواهد شد و در نهایت منجر به امضائ منشور میلان می گردد.

همچنین در این نشست، دولت ها برای نیل به امنیت غذایی در سراسر دنیا کوشش و تاکید می نمایند. در این سفر وزیر جهاد کشاورزی با شرکت در سی و نهمین کنفرانس وزیران کشاورزی فائو در رم ضمن ایراد سخنرانی در مجمع عمومی این نشست به چرخه های فقر روستایی و گرسنگی در دنیا و لزوم حمایت اجتماعی روستاها خواهد پرداخت.

بنابراین گزارش، مهندس حجتی در مراسم معین مدیرکل جدید فائو و مراسم ویژه ای که به مناسبت توفیق بعضی از کشورهای دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران در تحقق اهداف توسعه هزاره در مبارزه با گرسنگی و فقر حاضر می شود و لوح تقدیر فائو به کشور جمهوری اسلامی ایران را نیز دریافت خواهد نمود.

در این سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه از نمایشگاه دنیای اکسپو میلان 2015 که با شعار تغذیه زمین و انرژی برای زندگی برپا شده است، بازدید خواهند کرد.

در این سفر وزیر جهادکشاورزی همچنین با وزیر کشاورزی ایتالیا ملاقات خواهد نمود و در این ملاقات راهکارهای توسعه کشاورزی دو کشور آنالیز می گردد.

از دیگر برنامه های پیش بینی شده در جریان این سفر بازدید میدانی محمود حجتی از تعدادی واحدهای تولیدی کشاورزی این کشور است.

در سفر به ایتالیا اسکندر زند رییس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج ،عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه ریزی و امور مالی و هومن فتحی مدیر کل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزیر جهاد کشاورزی را همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است نمایشگاه اکسپو میلان 2015 از یازده اردیبهشت ماه شروع به کار نموده و در نهم آبان ماه به کار خود انتها خواهد داد. غرفه ایران در این نمایشگاه دنیای با عنوان سفره است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 651

به "وزیر جهاد کشاورزی به ایتالیا می رود" امتیاز دهید

1 کاربر به "وزیر جهاد کشاورزی به ایتالیا می رود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر جهاد کشاورزی به ایتالیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید