104 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان عسلویه احداث می شود

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه عسلویه بعد از ظهر سه‌شنبه درنشست با خبرنگاران شهرستان به مناسبت روز خبرنگار درمحل سالن کنفرانس ناحیه سپاه عسلویه با تبریک روزخبرنگار وتجلیل از مقام شامخ خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی، خبرنگاررا دیده بان دفاعی جنگ اقتصادی دشمن دانست.

104 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان عسلویه احداث می شود

وی با برشمردن ویژگی های یک خبرنگار افزود: امین باشد یعنی اینکه خبرنگار پاسداشت اعتماد مردم وحاکمیت را مدنظر داشته باشد ،بصیر باشد یعنی اینکه تهدیدات و آسیب های داخلی وخارجی را بشناسد و با مطالعه به یک تصمیم درست برسد. متخصص باشد یعنی اینکه علم کافی نسبت به شغل خود داشته باشد و حرفه ای کار کند و درآخر اینکه خبرنگارباید متعهدباشد به جامعه هدف وبه فرهنگ واعتقادات جامعه خود متعهدباشد.

سرهنگ حسن زاده به وضعیت امنیت شهرستان عسلویه اشاره کرد وافزود: با تلاش رئیس واعضای محترم شورای تامین شهرستان درسایه همدلی وهمکاری و نگاه خدمت صادقانه و پرهیز از هرگونه سوگیری جناحی گروهی یا سیاسی دربهترین وضعیت امنیتی هستیم واشراف اطلاعاتی وامنیتی بسیارخوبی درشهرستان حاکم است وعسلویه امن ترین شهرستان استان و کشور است.

فرمانده سپاه عسلویه به پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد وادامه داد: از آنجا که یکی از رسالت های سپاه وبسیج محرومیت زدایی است دراین راستا درسال گذشته 33 واحدمسکونی توسط سپاه ساخته شد وبه مددجویان کمیته امداد تحویل شد وبه حول وقوه الهی با همکاری مسئولین شهرستان وکمیته امداد امسال بیش از 104واحد مسکونی برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد ساخته خواهد شد که استارت این کار درروزهای آینده زده خواهدشد.

وی بیان کرد: تکلیف ماست که درساخت و آماده سازی این واحدها با لحاظ کردن بحث اقتصاد مقاومتی از تمام مولفه ها دراین زمینه استفاده کنیم از کالای ایرانی و کارگر ایرانی و توان پیمانکاری بومی و محلی در ساخت وسازها بهره مند شویم.

وی به موضوع وحدت درشهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود عسلویه نماد وحدت درکشور است و ائمه جمعه شیعه واهل سنت بنیه دفاع فرهنگی ما هستند تعدد ائمه جمعه اهل سنت درشهرستان برای ما نعمت است مردم شهرستان عسلویه شیعه و سنی با وحدت مثال زدنی که درکشور الگو است در کنار مسئولین آتش به اختیار درحفظ نظام و دستاوردهای آن تلاش دارند ونقشه های تفرقه افکنانه دشمن را نقش برآب کرده اند و در همین راستا هماهنگی های خوبی بین بسیج و ائمه جمعه محترم و اعضای شوراها دهیاران و شهرداران شهرستان و جود دارد. فرمانده سپاه عسلویه درادامه به برخی سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ گفت ودرپایان به مناسبت روز خبرنگار به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 27

به "104 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان عسلویه احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "104 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان عسلویه احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید